Kripto Para Piyasası

Yükleniyor...
USD/TRY 46,49 ↑ %0,04
EUR/TRY 52,76 ↓ %0,47
GBP/TRY 61,37 ↓ %0,32
BIST 100 14.331,21 ↓ %2,71
Altın (gr) 5.990,30 ↓ %2,86
USD/TRY 46,49 ↑ %0,04
EUR/TRY 52,76 ↓ %0,47
GBP/TRY 61,37 ↓ %0,32
BIST 100 14.331,21 ↓ %2,71
Altın (gr) 5.990,30 ↓ %2,86
USD/TRY 46,49 ↑ %0,04
EUR/TRY 52,76 ↓ %0,47
GBP/TRY 61,37 ↓ %0,32
BIST 100 14.331,21 ↓ %2,71
Altın (gr) 5.990,30 ↓ %2,86
USD/TRY 46,49 ↑ %0,04
EUR/TRY 52,76 ↓ %0,47
GBP/TRY 61,37 ↓ %0,32
BIST 100 14.331,21 ↓ %2,71
Altın (gr) 5.990,30 ↓ %2,86
SON DAKİKA
Gündem

Halil Ergün: Ben Cumhuriyetçiyim, Atatürkçü falan olmadım

Cumhuriyetçi olduğunu ama Atatürkçü olmadığını söyleyen Halil Ergün, "Mustafa Kemal dahil hepimiz imparatorluk çocuğuyuz. Mustafa Kemal gökten zembille inmedi." dedi.

Halil Ergün: Ben Cumhuriyetçiyim, Atatürkçü falan olmadım
Halil Ergün: Ben Cumhuriyetçiyim, Atatürkçü falan olmadım

Oyuncu Halil Ergün, dikkat çeken bir röportaja imza attı. 

Yaprak Dökümü dizisi dahil olmak üzere birçok yapımda seyirci karşısına çıkan Ergün, son verdiği röportajda Atatürkçü olmadığından bahsetti. 

2010 referandumundan da bahseden ve 12 Eylül hesaplaşması olduğu için oy kullandığını söyleyen Ergün, FETÖ'nün hesap vereceğini de söyledi.

"ONLAR HESAP VERECEK"

Nil Gülsüm'ün Maksat Muhabbet programına konuk olan Ergün şöyle dedi;

"Dedim ki, yani onlar hesap verecekler çünkü şey, hani öldü ya gitti Amerika'da...

FETÖ. Onun zamanında geberdi o. Benim anam da bilmem ne, babam da bilmem ne diye oralara yatmaya kalktıydı şeyde. Geçelim onları şimdi...

"DOĞRUDAN EVET DEDİM"

Çok mühim değil, benim yaklaşımlarım bunlar. %92 ile "evet" dediler biliyorsunuz Anayasa'ya.

Yani o maddeyi gördüm, "yargılanamazlar" maddesini kaldırıyorlar. O kadar doğru ki.

Ben 15. madde yüzünden, annem babamı da katarak, onlar çok şey yapmadılar, "yetmez ama evet" filan değil, doğrudan "evet" dedim diye de söyledim ya yani.

"BEN ATATÜRKÇÜ OLMADIM"

Millet yazılar yazıp çok eleştirdi. Öyle şeyleri ciddiye almıyorum artık ben. Bizim yatırım derdimiz yok yani. Mübarek olsun ne söylerlerse söylesinler, benim kendime vereceğim hesap önemli.

Ben cumhuriyetçiyim, ben Mustafa Kemal Atatürkçü filan olmadım hiçbir zaman.

Ben Gazi Mustafa Kemal ve arkadaşları derim cumhuriyeti kuranlara.

"HER HALTI ATATÜRKÇÜLÜK YAPANLAR OLUYOR"

 Ya Atatürk 3 sene ya... 3 sene kullandı Soyadı Kanunu'nda, zaten hastaydı adamcağız bir şeyde. Atatürk...

Herkes her haltı Atatürkçülük yapanlar oluyor biliyorsunuz değil mi yanlışlıkla.

"HEPİMİZ İMPARATORLUK ÇOCUKLARIYIZ"

Mustafa Kemal ve arkadaşları, hepimiz bir imparatorluk çocuklarıyız.

"BİZİM KİMSEYE DÜŞMANCA TAVRIMIZ YOK"

Tabii ki ya, bu işleri yapmanın kültürü Osmanlı'nın son döneminde, son yüzyılında başladı; tartışmalar, gelişmeler, parlamento meseleleri yanlışı doğrusuyla.

Meseleye bütün bakmak lazım. Biz bir imparatorluğun çocuklarıyız. Bizim kimseye karşı özel bir düşmanca tavrımız yok ya."


Kaynak: Ensonhaber Haber Merkezi

Kaynak: {Haber Merkezi}

Bu habere tepkini göster

Yorumlar 0

Yorum Yap

Yayınlanmaz
7 + 3 = ?

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!